2011. július 31., vasárnap

Zalatnay Sarolta: Nem vagyok én apáca - Jelenlegi ára: 300 Ft

Zalatnay Sarolta: Nem vagyok én apáca.  Kiadás éve:  1986.  212 oldal+fotók. Használt, de jó állapotú könyv - lásd a képeken.
Dohányfüst- és állatszőrmentes háztartásból.
Termékeim közt több hasonló termék is található. Érdemes végignézni…
Személyes átvétel   1 Ft-os termék esetén csak az Árpád-híd metrómegállóban, 500 Ft értékig csak a XIII. kerületben (Árpád-híd, Duna Plaza, Lehel tér, Béke tér), illetve 500 Ft feletti vásárlás esetén a XIII. kerületben, a belvárosban (Deák tér, Oktogon, Nyugati pu. ), Újpest Központban vagy a Hősök terénél lehetséges, de ajánlott levélként szívesen postázom is.
 


Jelenlegi ára: 300 Ft

Az aukció vége: 2011-08-10 18:56
. Zalatnay Sarolta: Nem vagyok én apáca - Jelenlegi ára: 300 Ft

Fontos